sobota, 12 stycznia 2013

Lazy saturday

Myślałam,że uda mi się w tym tygodniu zrobić dla Was jakąś stylizację, niestety dopadła mnie angina (którz teraz nie choruje?) i leżę na chwilę obecną pod kocem. Być może w przyszłym tygodniu będę w stanie pokazać Wam co nieco z mojej garderoby i wszystko nadrobię. Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło. Mam sporo czasu na relaks i "nic nie robienie", zajadając się zamówionym sushi i oglądając zaległe pozycje kinowe. W lutowym wydaniu"Twojego stylu" za jedyne 11 zł i 95gr otrzymujemy film na dvd pod tyt." Żelazna dama" z Meryl Streep w roli głównej. Bardzo chciałam zobaczyć ten film i w końcu mam taką możliwość. Uwielbiam poznawać historie życia kobiet, które dzięki pasji do życia i tego co robiły osiągnęły wielki sukces. Margaret Thatcher to świetny przykład kobiety, która dzięki ogromnej osobowości przezwyciężyła kompleksy kobiet żyjących w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Zabieram się za oglądanie ;)
 
Dbajcie o siebie,
P.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz